andreamalinsofia.blogg.se

ASSÅ

Publicerad 2014-10-17 11:32:30 i Allmänt,





05.53 imorse grät han. Säkert blöjan tänkte jag o gick in o bytte till en torr. Ammade en stund o han somnade i famnen. "Gött nu lär han ju sova till typ 8.15 minst" tänkte jag o såg fram emot att lägga mig igen.
Eeeeeehh. La ner honom. Han sov... I 5 sek. Sen JÄVLAR var det cirkus. Börja bajsa, garva, gråta, hetsa o snurra runt som en vettvilling. 
Sen gå upp. Sitta på skötbordet o tugga på servetter o flina.
VARFÖR?! Han får inte avvika från sina rutiner sådär, jag är inte vaaaaaan. Detta får INTE bli en ny vana. 

Man kan styra sina bebisar va? Höhö. Not. 



Aja är rätt pigg iaf. Träna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela