andreamalinsofia.blogg.se

Snorigt

Publicerad 2014-10-06 07:51:38 i Allmänt,


Bilden är lika suddig som min hjärna. Varannan timme hela natten har jag sprungit till denna förkylda knubbis. Slemmar o snorar o snyftar. Amma är det enda som hjälper. Försökte vyssja o bära, men gav upp när han försökte amma min näsa. Då somnar han iaf om fort o det är ju det jag vill.
Och nu är är svinpigg iaf men jag då!? :) Gääääsp. Idag SKA jag sova när han sover. Brukar alltid bli att jag grejar med annat... Men ska försöka :)


Nya stolarna o tavlorna kom upp i helgen iaf. Väntar på två stolar till o ska upp lite mer småtavlor så småningom. Blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela