andreamalinsofia.blogg.se

Fredag!

Publicerad 2014-09-26 22:35:05 i Allmänt,






Underbar kväll. Alfred sov inget i eftermiddags och slocknade utan ett knyst vid 19.30. Då åt vi världens godaste mat, mmmm. Pulled pork med champinjoner jag marinerade i vitlök o lite dijon, vitlök, olja o massa smarriga kryddor. O finhackad rödlök med tomat o broccoli.
Eftersom vi inte har en fungerande ugn (älskar att typ inget i köket funkar som det ska, haha) gick vi med den pullade grisen till syrran och använde hennes ugn. (Ja alltså jag hade fuskat o köpt en färdigpullad gris som enbart skulle genomvärmas).
Gick ju finfint :-)

Nu har vi iaf ätit och ätit och druckit kaffe o kollat idol o nu ska jag lägga ner telefonen o somna på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela