andreamalinsofia.blogg.se

Göteborg Göteborg Göteborg

Publicerad 2014-09-10 17:43:40 i Allmänt,

Bussen 9.20 in till Göteborg och nu är vi påväg hem! Heldag minst sagt.
Först till jobbet och krama på alla goa spa-kollegor, vidare till babyproffsen för inköp av nytt HÖGT spjälsängsskydd, luncha med fina Britta, till Hemtex och byta gardiner, promenad hem till Carina och lilla Adam. Sen hängde vi där tills nu och Björn har hämtat upp oss påväg hem från jobbet. 
Puuh helt slut nu. Imon blir en lugn dag hemma och jag ska mest fixa med mina gardiner. På fredag ska vi äntligen åka ut och hälsa på Lisa o Ingo på Orust! Ska bli så jäkla nice, eftersom jag sagt att jag ska åka dit sen mitten av graviditeten typ haha. Nu så ;-) så kommer Björn dit på kvällen, dricka lite öl och sova kvar. Längtar!
Dagens enda bild, vid tågstationen i morse. Vackert <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela