andreamalinsofia.blogg.se

Leverans!

Publicerad 2014-09-29 16:41:50 i Allmänt,





Hämtade ut proteinpulvret idag! Fick ju en barntandkräm på köpet också, mycket passande. :-) utan fluor såklart!
Och nu har jag provsmakat chokladen. Måste säga att... Den var inte så god som jag hoppades, tycker att hampasmaken känns liiite för mycket. MEN, helt klart godkänd och jag tänkte testa blanda i lite vaniljpulver o mer mandelmjölk nästa gång. Imorrn ska jag testa vaniljen :-)

Trött nu känner jag. Vill bara slänga mig på soffan, men ska börja med middagen och sen vika tvätt om Alfred låter mig... Hemmafru var det ja ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela