andreamalinsofia.blogg.se

Nöjd!

Publicerad 2014-09-06 13:35:00 i Allmänt,







Började dagen med hotellfrukost fast hemma, riktigt nice.
Sen åkte vi till babyproffsen i Sisjön o fixade ny vagn. Blev en brio smile, kändes prisvärd o bra. Klämde på flera andra men prislappen sa stopp. Detta blir finemang, o Alfred godkände den :)

Nu är vi påväg hem o ska röja förrådet. Är sådär taggad på det ska jag erkänna... Vill helst sätta på Alfred hans nya höstkläder, tända några ljus o fika ;-) 
Den här sommarvärmen som plötsligt kommit igen kan ju åka hem igen tycker jag. Solen, ja tack, men jag vill ha en kofta o raggsockor nuuuu tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela