andreamalinsofia.blogg.se

Och vi som tänkte skaffa hund

Publicerad 2014-09-15 17:55:14 i Allmänt,





När jag var gravid typ halvvägs fick vi för oss att vi kanske skulle ha en valp.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Det blev ingen valp men ärligt talat, vad ska vi med en till? Vi har ett utmärkt substitut här hemma. Han skräpar ner, dreglar, för ett himla liv, bajsar riktigt stinkande bajs och bits svinhårt.
Och så hårar han inte. Perfekt.

Just nu för han någon slags kamp med min fot och tuggar på/slemmar ner mina strumpor. Nu kräktes han tomatsås i soffan med. Fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela