andreamalinsofia.blogg.se

Skönt häng på Orust

Publicerad 2014-09-13 21:24:25 i Allmänt,












Hade det riktigt nice på Orust hos Lisa o Ingo. Deras hus dom byggt o fortfarande bygger på är fantastiskt fint! Och utsikten, herregud. Lite lätt avis :)
Vi slappade och åt mest. Grillade igårkväll, satte oss till bords kl 22, haha. Drack lite öl och var uppe till 02! När hände det sist? 
Äsch erkänner, jag somnade i fåtöljen... Men jag gick inte o la mig förrän 02 ;-)

Hur som helst var det supermysigt!

Påvägen hem idag köpte vi äntligen en ny bilstol till Alfred, skönt att ha det ur världen. 

Nu har vi tänt ljus, äter lite godis o kollar val-debatt. Spännande! Imon går vi o röstar för ett lite bättre Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela