andreamalinsofia.blogg.se

Min familj

Publicerad 2015-01-15 20:35:47 i Allmänt,




Älskar min lilla familj <3
Alfred blir bara roligare o roligare. Kommer och kramas o pussas, hjärtat smälter. O han babblar massa på sitt egna språk. 

Och till det fantastiska! Han sover i princip hela nätterna. När jag slutade amma så bara pang? Galet. Vaknar en kort stund vid midnatt men sen har han sovit till halv åtta-åtta. Jag har varit utsövd på riktigt o den känslan, mmmmmm. 
Passar på att njuta av detta riktigt mycket för vet att det kan vända fort!

Ska slänga mig på soffan nu. Haft en jättefin dag i Göteborg. Träffat Maria och Carina o bytt lite julklappar. Härligt väder med. Not. Men det var riktigt nice ändå :-)
Och imon är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela