andreamalinsofia.blogg.se

Eeeeeeh

Publicerad 2012-12-06 06:20:39 i Allmänt,

Goood morgon! 04.30 ringde min klocka. Konstigt nog va jag pigg? Bryggde kaffetermos (HAHA!) o packade omsorgsfullt ner min matsäck i en liten påse. Vad Skööönt att vara i god tid nynnade jag för mig själv i huvudet. Sen knallar jag ut, i god tid för att invänta bussen till centralen. MEN DE KOMMER INGEN JÄVLA BUSS. Åååhh. Paniken paniken! Allt lugn, all min planering för att INTE stressa. Ringer mini taxi i panik, inget svar! Rusar hem, klampar upp till övervåningen o drar in gul skitig snö i hela lägenheten. BJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRN DU MÅSTE KÖRA MIG TILL TÅGET JAG VILL DÖÖÖ VAAAAAAAAKNAAAAAA!!!!!! Sen rusar jag som en idiot o hämtar bilen, (inte ok att SPRINGA me packning, hungrig på en hal cykelväg 05.30 på morgonen) Bönan min fina fina kille kommer ner 2 sek senare o jag hinner precis till tåget. Sitter nu o pustar ut på min standardplats i vagn 4. Ska gå till cafeterian o be om en tom mugg o avnjuta mitt medhavda kanelkaffe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela