andreamalinsofia.blogg.se

En dalande dag

Publicerad 2012-12-05 23:18:17 i Allmänt,

Började på topp idag! Rask promenad till jobbet, käka frukost i lugn o ro i över en timme där. Sen började de långsamt dala nedåt...
Skulle ha en lugn o fin förmiddag, trodde jag... Blev tvärtom istället. Stressigt som faan o det eskalerade under dagen och när min sista behandling va gjord ville jag lägga mig ner o bli överkörd av valfritt fordon.
 
Pigg o glad o käck trots kliande ögoneksem, tänkte ta dagen me storm!
 
Sen vid lunch va jag halvt död. La mig o sov en stund.
 
 
På hemvägen pallade jag gå till centralen, sen sa benen stopp o jag hoppa på en spårvagn. Och helt ärligt, hade varit bättre att bita ihop o gå. Trångt, varmt, hackigt o blev bara irriterad. Gah!
 
När jag kom hem var ansiktet värre än någonsin, extreeemt torrt o mina stackars ögon och för att inte tala om min fnasiga näsa. Buhuu. Kleta in mig i avokado o olja till Greys. Kände mig snygg! Iaf när jag tvättat av de, då va huden mjuk o fin igen :)
 
Nu har jag kirrat matsäck (älskar de ordet!), för imorgon bitti går tåget 06.07 till mitt älskade Kalmar. Hem till Göteborg igen fredag kväll.

Snälla SJ, skotta spåret o kör i tid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela