andreamalinsofia.blogg.se

Fina Kalmar <3

Publicerad 2012-12-07 22:58:13 i Allmänt,

Varit hemma i Kalmar ett par dagar. Bodde hos pappa som va gräsänkling. Fint att vakna med vattnet utanför fönstret! 15 minusgrader o strålande sol!
OCH, tåget gled in EXAKT på minuten rätt tid. Rätt komiskt, med tanke på snökaoset.
Men jag tackar för de :)
 
Slappat o haft de gött. Fått go mat, gått lite på stan o kollat o allt är sig precis likt. Sen sist jag va hemma för några veckor sen ;)
Imorse gick jag o pappa upp tidigt o gick ut på en timmes promenad innan frukost. Det va så sjukt kallt, lånade snygg mössa o en varm jacka, synd bara att jackan va kort. Tog två timmar efteråt att få tillbaka känseln i röven o framsida av låren. Gaaah.
 
Men en fin promenad va det!
 
Pappa frös lite ;)
 
Sen är det ju alltid roligt att hitta gamla bilder på sig själv. .?
 
Sommaren 2004 hade jag långt svart hår o gick enbart runt i dessa gröna byxor o kände mig svincool.
Tog bilden på datorn så lite skumt ljus o vinkel.
 
Studenten. Haha, mössan ser enorm ut, men blev en konstig vinkel där också. Gillar posen fotografen fick mig till, väldigt naturlig ;)
 
 
 
Skönt att va hemma i Göteborg igen. Nu ska jag gå o lägga mig för imorgon bitti händer de grejer! Sen jobba några timmar. Och jag hoppas fasen jag ska få klä en gran imorgon kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela