andreamalinsofia.blogg.se

Gran!

Publicerad 2012-12-08 20:48:46 i Allmänt,

Idag skedde det! Mitt/vårt livs första julgransköp! ;)
Det hela var lite stressigt avklarat då jag var sen till jobbet, men åååh vad ljuvligt!
Själva granen kändes lite fattig när gubben nätat in den o vi skulle kånka hem den, men den blev helt perfekt!
 
 
Åkte till jobbet några timmar och kände mig rätt ofokuserad, det enda jag kunde tänka på va min julgran. Ville bara hem och klä de nakna stackars grenarna.
 
Och nu är de gjort ;) Ska aldrig mer fira jul utan gran!
 
 
Efraim trivs fint ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela