andreamalinsofia.blogg.se

Julmarknad dubbelt upp!

Publicerad 2012-12-10 09:35:58 i Allmänt,

Vilken skön morgon. Minns inte när jag INTE gick upp tidigt o skulle iväg?
Sitter i min soffa, nyhetsmorgon i bakgrunden, kaffet i koppen. Skriver lite listor över dagarna fram till jul. Känns fiiint att jag har EN ledig dag tills dess. Puuh.
Men jag är inte så stressad över det. Jag har ju min julgran, det e allt ja behöver ;)
 
Igår på lunchrasten gick jag, Erika  o Simon ut på Haga julmarknad. Det va snöigt o härligt.
 
 
Och efter jobbet mötte jag upp Björn o Hanna o gick till Liseberg! Mölade i mig brända mandlar o renskav o gick runt alla stånd man kunde provsmaka saker i o tjoffade i mig allt. Jag är från Småland, gratis är min bästa vän.
Goooooott va det!
 
Tvingade till mig ett cheesy pusskort, mmmm romantiskt. Speciellt när det är så spontant o frivilligt!
 
Men de bästa av allt va nog ändå detta. Där man fick fota sitt egna julkort. HAHA. Björn vägra såklart så fick ta med hans syster istället. I princip samma sak...?
 
 
Underbart!
Nu ska jag sortera tvätt o sen jobba. Räknar ner till onsdag, då är jag ledig o glöggmys står på agendan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela