andreamalinsofia.blogg.se

London baby!

Publicerad 2012-12-02 22:38:54 i Allmänt,

Vi har haft de så bra! Åkte dit utan några direkta förväntningar vilket va väldigt skönt. Bodde lite utanför centrum på ett helt okej hotell, frukosten va dock nåt av de vidrigaste.. Kokta ägg som inte gick att skala, det va det enda som va nåt att ha. Hmmm... det va blekt, grått, dött och sockrigt. Uuuuh. Så andra dagen åt vi frukost ute på stan!
 
Har inte gjort nåt speciellt, bara promenerat omkring. Vi gillar att gå! Tog tunnelbanan ibland men man missar så mycket om man åker överallt. Alla mysiga smågator o roliga butiker!
Vi var mycket i soho och igår förmiddag hängde vi på camden market.
Bara haft de gött helt enkelt. Och solen sken på oss nästan hela tiden :)
 
 
Björn älskar fan kartor. Ska ge han en riktigt fin kartbok i julklapp tror jag!
 
Jag hittade ett par urtjusiga skor!
 
Och Björn va nöjd med sin nya tröja ;)
 
Vi va rätt nöjda överlag!
 
Sista kvällen undrar vi om dom la knark i maten? När vi promenerade hem efteråt flippade vi totalt. Och det fortsatte inne på hotellet.. Skrattade så jag grät o kissade nog ner mig liiite... Hysteriskt va det. Nästa gång vi är i London ska vi äta där igen!

 
 
Gick o la oss vid midnatt och sen ringde klockan vid 03. Mot flygplats o hem till ett isande vitt Göteborg. Lycka alltså, älskar kylan när den är gnistrande. Kontrast till de blåsiga o blöta (som det är större delen av dagarna här).
 
Var hemma i lägenheten innan 11 imorse, kändes lite absurt. Men jag va rätt pigg, packade upp, tvättade, fixade på balkongen o var allmänt speedad.
Sen ut i de fina vädret, in en sväng mot staden. Fick krama mamma innan hon åkte tåget tillbaka till Kalmar.
Tiden försvann och vi la ner överambitiösa kvällsplaner o handlade lite o gick hem. Lagade svingod blåbärsgröt på spisen, o druckit massa te.
 
Nu checkar vi ut o går o däckar i sängen. Imorgon blir en mycket spännande morgon. Jag väntar ett samtal som jag hoppas kommer göra mig liiite lyckligare. :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela