andreamalinsofia.blogg.se

Promenera mera

Publicerad 2012-12-04 21:10:43 i Allmänt,

Jag försöker att promenera till o från jobbet så ofta jag bara kan o orkar. Idag gick jag både dit o hem o det va ju minst sagt uppfriskande... Slirade omkring o kändes som jag trampade på stället o inte kom nån vart i snökaoset. Men ah, det gjorde jag ju. O nu är jag hemma i min soffa o fan va skönt!
 
Varje gång ja ser denna byggnaden torna upp sig blir ja lycklig, då är jag nästan hemma! St Pauli kyrkan!
 
Duschat, doftar vanilj, dricker te o ska kanske kolla nån film? Eller så drar ja filten över mig o somnar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela