andreamalinsofia.blogg.se

Arken spa

Publicerad 2012-10-21 19:15:29 i Allmänt,

Fredag till lördag var vi på Arken. Det var fantastiskt, och jag rekomenderar det varmt till alla att besöka. Nog det finaste spat hittills jag varit på.
Tog dock en behandling som var långt under förväntningarna, faktiskt nåt av det sämsta jag varit på. Så det var ju... en kontrast till övriga upplevelsen. Men allt det andra vägde över så jag vill dit igen. Snart!
 
 
 
Så nu är jag tvagad.se (aldrig tvättat mig så nogra tror jag). Behöver inte duscha förräns till jul!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela