andreamalinsofia.blogg.se

Evighetstisdag

Publicerad 2012-10-02 20:40:00 i Allmänt, Träning,

När började den här dagen egentligen? Den har pågått för alltid känns det som.
Jobb tidigt, sen gick tiden bara så sjukt långsamt. Men tillsist slutade jag iaf jobbet vid 17 och då var det dags.
För köööööött!
Med världens bästa PT såklart :) Gått och laddat hela dagen. Nu är jag skönt trött i kroppen.
 
Inte så skönt just då....
Men efteråt!
 
 
Calle aka hulken! (egentligen är det jag som är hulken men han är också stark så....)
 
 
När jag kom hem stod nakna kocken i köket och svängde ihop tonfiskröra! GOTT!
 
Får se om jag kommer ur sängen imon...
Det måste jag för imorgon kommer nämligen bli världens bästa dag! Det är liksom upplagt för succé redan i förväg.
 
mmm. Ska sova tidigt. Återhämtning. Skönhetssömn.
 
Älskar att sova..... God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela