andreamalinsofia.blogg.se

Fotboll...?

Publicerad 2012-10-17 07:05:44 i Allmänt,

God morgon. Lite förvirrad idag. Missade tydligen nån fotbollsmatch igår? Har jag missat meningen med livet?
Jag gjorde liksom inte valet att inte se den. jag hade ingen aning om att den existerade.
Det hade mina grannar.
La mig tidigt men lät som det va någon form att gruppmord på andra sidan väggen. Det var dunsar, slag i väggar, vrål och ljud i helvete.
 
Men det va lugnt. Somna ändå.
 
Sitter och dricker te och slökollar lite olika recept. Sugen på att baka... julgodis.. Ska lägga upp massa gott här snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela