andreamalinsofia.blogg.se

Frukost

Publicerad 2012-10-08 08:04:00 i Allmänt,

Godmorgon. Käkar min jäkla ugnspannkaka till frukost. Känns som jag äter o äter o äter av den, men den tar ju fan aldrig slut. Eller ja, nu tog den faktiskt slut. Det var på tiden.
Den var iaf väldigt god ;)
 
 
Ska iväg o träna nu, sen jobba. Blir inte mycket roligare än så. Denna veckan jobbar jag dessutom sent varenda dag. Jublar inte direkt, men försöker va positiv (HAHA).
 
Funderar föresten på att köpa den här och ha över köksbordet. Tror det kan bli schysst, fint till jul ;)
 
 
Vi får se. Kommer från IKEA. Bra skit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela