andreamalinsofia.blogg.se

Glad för det lilla

Publicerad 2012-10-22 07:25:00 i Allmänt,

God morgon!
Laddar mentalt för en vecka med sena jobbkvällar och öppet hus på jobbet. Full fart med andra ord.
 
Har inget direkt att säga, är glad för det lilla i livet såhär en måndagsmorgon i Oktober.
Som att jag hittat två nya teer att testa i höstmörkret. Och att mina stendöda pelargoner, som jag var nära att kasta åt förintelsen, valde livet i mitt köksfönster. Det börjar tillomed komma nya blommor.
Som sagt, lycka för det lilla.
 
 
Sedan är jag väldigt väldigt lycklig över att en liten Molly kom till världen igår. Kan inte riktigt fatta det ännu, men det är fantastiskt! Längtar efter att få snusa på henne. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela