andreamalinsofia.blogg.se

Godmorgon 1 timme tidigare

Publicerad 2012-10-28 07:20:00 i Allmänt,

Fint o stiga upp o inse att klockan va sju istället för åtta... De flesta hade kanske gått tillbaka till sängen men nä, inte när man e pensionär.
 
Ligger o kollar andra avsnittet av Torka inte tårar utan handskar istället. Har håret inpackat i ricinolja, kleta i det igår och det är fortfarande kladdigt. Ändå tog jag väldigt lite... intressant. Eller ja...kladdigt.
 
Ska tvätta ur håret strax o har  höga förväntningar på resultatet. Det borde ha växt minst 1 cm nu under natten kan man ju tycka?
Ska iaf göra en sån här inpackning två ggr i veckan har ja tänkt o se om det blir nån skillnad. Ska tydligen va väldigt stimulerande på hårtillväxten och stärkande för håret allmänt.
Vi får se :)
 
Mitt hudprojekt då... Ah, jag känner att jag överanvänt för mkt grejer. Huden har blivit helt katastrof så nu tar jag det chill och ska enbart använda rena, ekologiska oljor, och se vad som händer. Även införskaffat bikarbonat o askorbinsyra (för djuprengöring o porsammandragning) att använda med ricinolja 1 gång i veckan. Igår tvätta jag mig me honung och det va... gott. ;)

Har kört två dagar nu och det känns riktigt riktigt bra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela