andreamalinsofia.blogg.se

Liiite motivationsfrustration

Publicerad 2012-10-25 22:20:25 i Allmänt,

Kuuul.
Att klockan är över 22 och jag först nu satt mig i soffan. Gäsp! Käka yoghurt o lite choklad på det.
Eeeh. Jag e värd det.
 
 
Sen har jag börjat med ett litet hudvårdsprojekt. Ska köra fram till jul, ska skriva mer utförligt om detta men jag e så trött nu.
Är sjukt taggad iaf!
 
Känner att min motivation är lite på sparlåga just nu. Inte så mycket sug efter varken bak/matlagning eller träning... Träningen tvingar jag mig till, men det blir svårt när man känner att energinivån inte är där den borde. Och med de nya jobbtiderna är det också svårt.
Blir mest promenader till o från jobbet men ah, det e rätt skönt..
 
Ledig imon och Agnes kommer från Norge! Längtar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela