andreamalinsofia.blogg.se

Morgonrunda

Publicerad 2012-10-09 07:24:00 i Allmänt,

Känner mig som Nils karlsson pyssling. Himla fint!
 
 
Funderar på att skälla ut byggarbetarna utanför, det rasar ner tegelstenar(!) och annat (gummiband, spik, oidentifierade föremål) på balkongen. Nu ramlade den här tegelstenen ner och skrämde bara skiten ur mig för det LÄT ashögt när den slog i balkongbordet. Men tänk OM jag varit ute? Planterat en blomma eller nåt. Och fått den i huvudet?
 
Ärligt. Fan vad sur jag är. mmm morgonstubin!
 
 
Vid närmare eftertanke ska jag nog inte säga nåt nu. Ska vänta tills jag lugnat ner mig och kan prata lugnt och sakligt med mogen stämma.
 
 
 
Gooood morgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela