andreamalinsofia.blogg.se

Och DÄR kom inspirationen

Publicerad 2012-10-26 10:19:14 i Allmänt,

Vaknade imorse med en sån jäkla energi! Kan vara för jag är ledig?
Vad det än var för anledning var det underbart.
Och jag fick ett infall som jag inte fått på... hjälp, snart ett år? Att möblera om!
Sagt o gjort... gick in i nån slags trans, åt inte ens frukost o drack knappt vatten. Var tvungen att börja me en gång!
 
Och ja, jag känner mig rätt nöjd... Ska snart åka hemifrån så får se hur det känns när jag kommer hem. Björn får väl säga sitt också... :)
 
 
Bord som mamma hade på vinden.
 
Gamla fruktlådor, hittade dom på Balders hage. Dom va till skyltningen men jag fick köpa dom billigt :)
 
Radion skulle min systers granne slänga. Lycka för mig.
 
Nu tog jag ju inga förebilder, men det vita bordet stod där fruktlådorna är nu. Och den gamla fina radion stod mellan fönstren där det vita bordet är nu... Plockade även ner gardinerna, funar rätt bra utan?
 
Ärligt talat, jag går igång på vackra fina möbler som är nya för mig men som någon annan har haft glädje av FÖRE mig. Åka till IKEA o köpa en pryl i all ära, men andra handsgrejen är ju helt oslagbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela