andreamalinsofia.blogg.se

Öland roots 2009

Publicerad 2012-10-16 07:10:00 i Allmänt,

När jag promenerade hem från jobbet igår kväll lyssnade jag på två låtar som gör mig så jäkla glad, och tar mig tillbaka till århundradets sommar 2009.
Eller rättare sagt 2 veckor just den sommaren. Jag pluggade och dessa två veckor var min enda fria tid att njuta av sommaren fullt ut.
Vi var på Öland roots och till just dessa låtar var nog festivalens höjdpunkt. Alla var glada, sinnesstämningen på topp, massa galen energi och vi hade bara så jävla roligt!
 
 
Ett roots 2013 kanske? Jag är sugen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela