andreamalinsofia.blogg.se

Över alla förväntningar

Publicerad 2012-10-03 15:59:08 i Allmänt,

Fick så god frukost hos fina Linda imorse. Vi har som lite tradition att bjuda över varann på frukost med jämna mellanrum. Hur mysigt som helst, mycket bättre än att luncha eller äta middag.
Om man älskar frukost då vill säga och det är enligt mig dagens höjdpunkt i matväg.
 
 
Erika och Linda <3
 
Sen åkte jag från detta härliga till nästa destination! Massage!
Varm chokladolja blandat med ingefärsolja. Hallelujah. Det var så skööööönt, och jag doftar som en riktigt lyxig dessert fortfarande. mmmmmm.
Kände mig varm och go och lycklig efteråt och gick raka vägen ut i köket o beställde en räkmacka som jag åt i badcafét. Ingen där utom jag så jag kunde bara sitta och äta och njuta i lugn och ro.
Har haft höga förväntningar på denna lediga dag, och höga förväntningar tenderar att göra en besviken.
Men icke denna gång!
 
 
 
Hade tänkt gå en runda runt stan efteråt men ville bara hem och lägga mig. Så nu ligger jag på soffan, dricker te och äter naturgodis.
 
Slapp dag. Bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela