andreamalinsofia.blogg.se

Shoppinglista

Publicerad 2012-10-24 22:54:00 i Allmänt,

När jag ska handla är det alltid samma saker som hamnar i påsen. Kör min rutinrunda liksom. (Fan jag älskar rutiner). Tröttnar aldrig, skulle lätt klara mig resten av livet på enbart det som följer nedan.
 
Keso
Turkisk yoghurt
Ägg
Nötter (främst mandel och paranötter)
Kokosflingor
Egenplockad musli med diverse frön
Philadelphiaost
Groddar
Gurka
Babyspenat
Avokado
Blåbär
Ingefära
Citron
Grovt bröd (ej vetebröd, jaa jag älskar de kompakta bröden som är mörkmörkmörkbruna och som ingen annan verkar gilla??)
Kyckling
Lax
Tonfisk
KAFFE
 
Kryddor då.
 
Kanel
Chili
Kardemumma
Örtsalt
Vitlökspeppar
 
 
 
Jaa. Det var väl det. Kan ha glömt något. Allt ska givetvis vara ekologiskt i den mån det går.
Var tredje runda ungefär slinker det ner naturgodis eller nån mörk choklad (nej, jag köper inte mörk choklad för det rääääcker ju med en liiiiten bit så är man nöjd HAHAHHA) Vem fan funkar det för egentligen? Berätta hemskt gärna!
Jag köper det för jag tycker det är godare och jag får inte ont i magen av det som av ljus choklad.
 
 
Extremt sugen på choklad nu... Men inget o tänka på, nu ska jag sova.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela