andreamalinsofia.blogg.se

Sjuk

Publicerad 2012-10-10 09:24:56 i Allmänt,

Hemma sjuk idag, febrig och tung i kroppen. Övertygad om att det är för jag drack alkohol i fredags. Och ätit massa socker senaste dagarna. Stackars mitt immunförsvar.
 
Nu blir det ett uppryck framöver!
 
Gillar egentligen inte att ta tabletter när jag är sjuk, känns som jag lurar kroppen. (Ja, jag VET att det kan vara bra i vissa fall). Men nu tog jag en alvedon och väntar på att den ska kicka in. Läser (kollar på bilder) i världens bästa inredningsmagasin.
 
 
Tycker lite synd om mig själv. Bara lite.
När alvedonen verkat kommer jag eventuellt byta plats från säng till soffa och kolla en film. Rejäl kraftansträngning med andra ord.
 
 
Började läsa om detta, och blev matt.
http://www.newsmill.se/artikel/2012/09/28/en-sekul-r-stat-kan-inte-till-ta-kyrkklockor-men-f-rbjuda-b-neutrop
http://www.dagen.se/opinion/debatt/ja-till-boneutrop-inte-sjalvklart/
 
Jag säger nej. Jag är inte troende. Jag respekterar allas tro.
MEN. Böneutrop är ORD som talar med ett direkt budskap och klockor ringer.
Stor skillnad.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela