andreamalinsofia.blogg.se

Söndag.

Publicerad 2012-10-07 12:54:00 i Allmänt,

Varit i skatås och gjort av med energi som jag inte hade. Men det var skönt! Och ikväll kommer äntligen Björn hem igen!
Vi diskuterar huruvida vi ska köpa en hund eller tv till sovrummet. Alltså hunden är ju inte till sovrummet.
Björn vill ha en hund och jag tv. Jag tycker han kan betala bägge. :) Det enda vi egentligen borde fundera på att köpa är en annan bil men det tycker jag är tråååkigt.
 
Och nej, vi kommer inte köpa en hund.
 
 
Åker mot stan för dejt med Hanna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela