andreamalinsofia.blogg.se

Uppe i ottan

Publicerad 2012-10-04 06:44:00 i Allmänt,

Varit vaken sen klockan 5, kunde omöjligt somna om. Till sist gick jag upp och tände ljus och bryggde kaffe. Som en pensionär.
 
Jag är morgonmänniska och går hellre upp tidigt och lägger mig tidigt. Eller ja, jag kan aldrig sova länge även om jag är uppe sent iofs. Då vaknar jag pigg tidigt och blir trött på dagen istället.
 
Hur som helst så var det mysigt att gå upp för det var kallt och regn ute men varmt i lägenheten! Det är vi inte direkt vana vid om man säger så. Förra hösten/vintern gick jag runt med trippel uppsättning sockor, halsduk o mössa inomhus. Jag är visserligen frusen men det kändes lite extremt...
Och förra veckan var det fel på elementen och då var det bara 16 grader. Brrrr.
 
 
Antecknar du? ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela