andreamalinsofia.blogg.se

Bunkrat upp

Publicerad 2012-09-26 20:59:00 i Allmänt,

Denna onsdagen har varit jäkligt lång, men dock väldigt bra. Lugn dag på jobbet. Älskar verkligen att jobba just nu! Rätt kul det där, hur saker och ting förändras. Från dåligt till bra och tvärtom. Tur är väl det egentligen... iaf när saker och ting är mindre bra ;)
 
Vi har iaf storhandlat idag! Väl vald dag då det ösregnar. Nu sitter vi o glor på Bonde och hejar på Bengt! ;)
 
Imorgon är jag ledig och ska köra en PT-timme vid kl 8 (vad är sovmorgon?). Har bett om ett monsterpass för nu jävlar! Sen har jag bestämt att jag ska tillåta mig att inte planera in ett skit. Hoppas det regnar, då kan jag ligga på soffan och kolla film med gott samvete. :)
 
 
Nöjd kille på willys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela