andreamalinsofia.blogg.se

crossfit!

Publicerad 2012-09-27 13:57:00 i Allmänt, Träning,

Slutkörd i kroppen efter en 1,5 timmes köttande imorse. Uppvärming, styrka och avslutande 20 min crossfit.
Kommer jag kunna gå imorgon? Oklart. Jag ska bli så jäkla stark!
 
 
Tryckte i mig av frukostbuffén efteråt, fan va gott det är att äta frukost efter träningen mmmmm.
 
 
 
Nu ska jag försöka planera hösten/vintern lite. Många jag vill hälsa på/få besök av. Hinna åka till Kalmar, vi ska till London och gaaaah får panik för med jobb varannan helg känns det omöjligt att få till det o vips var det sommar igen och tiden räcker inte till. Och så vill jag hinna åka på spa också, Arken helst!
Liten suck, men ska nog få till det på nåt sätt :)
 
Hittade föresten en bra sida om London med massa shoppingtips mm. Ett tag kvar tills vi åker men jag längtar så!
http://www.ilovelondon.se/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela