andreamalinsofia.blogg.se

Fredag

Publicerad 2012-09-28 23:41:43 i Allmänt,

Idag har jag varit på jobbet i 12 timmar, mmmmm. Gäsp. Har sjukt ont i min kropp så tog ett eucalyptusbad när jag slutade. Första året jag jobbade badade jag nästan varje gång efter avslutat arbetspass. Nu har jag inte gjort det på två år nästan. Men hjälp vad skönt det var, måste börja göra det igen!
 
Sen mötte jag upp min gotlandstjej som kom med flyget! Vi gick till Espresso House Avenyn och drack kaffe och pratade bara om intelligenta saker. Jag kände mig hålögd och tom i skallen efter dagen men åh vad hon är underbar, fick lite ny energi.
 
Nu är jag iallafall hemma i en tom lägenhet. Avskyr att vara ensam hemma stunden innan jag ska gå och lägga mig. När allt ska stängas av och släckas ner. Blir alltid helt illa till mods. Och sen ligga där under ett kallt täcke och vara övertygad om att nån ska hugga av mig ena foten om jag inte knölar täcket 8 varv runt, minst.
Men måste sova nu, jobb hela helgen. Känns okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela