andreamalinsofia.blogg.se

Vila

Publicerad 2012-09-30 09:11:40 i Allmänt,

Jag är i stort behov att att åka bort en helg. På spa.
Vila upp mig, få massage, äta god mat, frukostbuffé(!!), bada lite och kramas massor.
 
Åh.
 
Förra hösten var vi på Vann i Bohuslän. Vi hade himla tur för åkte en vardag, hade hela spat för oss själva i flera timmar. Inte många i restaurangen på kvällen och det var så jäkla underbart.
 
 
 
Men den här gången får det bli Arken, velat åka dit sen dom öppnade och fattar egentligen inte varför det inte blivit av.
 
Nä men då åker jag väl till jobbet då, och drömmer vidare om Spa och behandling för MIG. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela