andreamalinsofia.blogg.se

Äta bör man annars dör man

Publicerad 2013-12-19 18:25:54 i Allmänt,




Mötte upp Erika för lunch på soppa&sunt idag. Velat gå dit i över 2 år (!?) men inte blivit av då jag av nån anledning fått för mig att det är apdyrt.
60 pengar för maffig soppa, bröd o salladsbuffé. Man tackar ja! 
Proppmätta gick vi sen vidare ut i spöregnet mot espresso house och intog varsin tomtelatte me kaka. ;-)
Det va vi värda!

Tömde våra skåp på jobbet o hämtade årets julklapp, som va massa alkohol o en kökshandduk. Skål då :) en marmelad var det också tror jag... Den kan jag ju äta upp!

Jaja, nu ska jag ligga o beundra mitt fejkade olivträd resten av kvällen. Letat ett halvår efter nåt som ser äkta ut då allt levande dör innan jag ens fått fram en kruka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela