andreamalinsofia.blogg.se

Fotosession

Publicerad 2013-12-22 22:21:00 i Allmänt,

 
 
Björn fotade massa bilder på magen idag. Äntligen. Ska gå igenom dom ordentligt efter jul o välja ut några att framkalla.
Ikväll gjorde vi också gipsavgjutningen av magen, var rätt grisigt o kladdigt (och kallt!!) men roligt. Den ligger och torkar nu, men blev väldigt fin! Visar slutresultatet när den är helt färdig.
 
Känner mig nöjd iaf att vi äntligen fick tummen ur, hade inte varit så kul om jag skulle föda för tidigt och inte tagit en enda bild på magen. Dom jag fotar på mig själv i spegeln emellanåt räknar jag inte riktigt... Stående i hallen me soppåsarna i bakkgrunden. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela