andreamalinsofia.blogg.se

Hemma!

Publicerad 2013-12-17 22:52:16 i Allmänt,

Hann vara hemma några timmar innan jag åkte på yoga, sista gången. Vart tog dom 8 veckorna vägen? 
Bebis va dock galen i magen så var svårt att slappna av. Men fick ett bra program att göra hemma så ska försöka göra en liten stund varje dag iaf.

Kom hem för andra gången, rostade mackor o kollade på äkta människor på SVT play. Så jäkla bra är det!
Men bäst av allt är att va hemma hos Björn <3 
o få fotmassage :)


Imon ska jag slå in julklappar o tvätta bebiskläder, o sova på soffan mellan varven. Hoppas inte jag bränner ut mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela