andreamalinsofia.blogg.se

I Kalmar

Publicerad 2013-12-11 14:03:30 i Allmänt,

Vaknade vid 4 imorse, efter att ha vart uppe en gång i timmen hela natten o kissat samt oroat mig för att försova mig o missa tåget. 
Vid 06 åkte jag iaf o det avgick i tid o hela resan gick smärtfritt. Nästan tomt tåg o framme endast 2 min sent. Bra levererat!
Ska vara i Kalmar tills på tisdag o hänga med familj o vänner. Just nu har jag sovit middag me min systerdotter som fortfarande ligger o snusar på min arm. Mysigt!

Igår va jag hos barnmorskan igen o kollade att allt va bra med bebisen. Mätte magen, lyssnar på hjärtljuden o lämna lite blodprover. Allt va tip top :-) 
Huvudet är nästan fixerat så nu känns allt så himla nära! Efter jul o nyår kan vi verkligen räkna ner.

Mage v 33! Imon är de v 34! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela