andreamalinsofia.blogg.se

Längtan...

Publicerad 2013-12-06 19:48:36 i Allmänt,

Nu längtar jag så mycket efter lillen att jag skulle kunna krypa ur mitt eget skinn! Tiden sniglar sig fram samtidigt som det gått så himla fort.
Jag är livrädd och supertaggad om vartannat inför förlossningen. När dagen kommer hoppas jag på det sistnämnda :-)
Pappa kom nyss o lämnade av vaggan som jag låg i när jag var liten. Nu står den o bara väntar.

Och jag ligger i soffan o väntar på min Thuss. Flyget från Gotland är försenat, jävla skitstorm. 
Jag har iaf lagat tacos o bakat julgodis som vi ska sätta i oss när hon kommer :-) Hela helgen ska vi ha de gött hon o jag. 

Fina vaggan som bara väntar på en bebis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela