andreamalinsofia.blogg.se

Sol sol älskade sol

Publicerad 2014-04-15 14:00:32 i Allmänt,


Här sitter jag på en bänk i solen och försöker ta diskreta bilder av mig själv som ska visa hur skönt jag har det på en bänk i solen. Massa folk på bänkarna runt omkring och det är pinsamt att fota sig själv för då tänker folk att "guuud vilken tönt som sitter och fotar sig själv på en bänk i solen".
Aja, nu är det gjort! Puuh.

Haft världens bästa Maria hos mig hela förmiddagen, pratat strunt o druckit kaffe. 

Sen däckade Alfred i vagnen inne så jag passade på att dra ut! Och som sagt... Här sitter jag nu.. På min bänk i solen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela