andreamalinsofia.blogg.se

Bästa dagen

Publicerad 2014-08-28 22:03:58 i Allmänt,

Lätt bästa dagen på länge! Började med total kaos hemma, skulle iväg med bussen på morgonen och hinna få ihop allt som ska med samt byta på bebis och ge gröt o dricka kaffe o få i sig egen frukost o klä på sig o klä på ungen som spyr ner sig så man får göra om hela proceduren och inte hitta busskortet osv osv svetten rinner men vi hann!!! 

Roar sig med att ligga under bordet så JAG INTE HITTAR HONOM. Sen spy ner sig. Sen meka med sin fina bil.

Mötte Erika och Saga och hängde på öppna förskolan. Mycket trevligt! Alfred snodde mest alla andra bebisars leksaker o härjade runt. 
Promenerade sen in mot Alingsås och gick igenom en park med massa djur och det fanns getter så vi var tvungna att stanna o klappa. Här kommer nu en bildserie på mig och mina nya vänner. 





Hittade en gris också. Men han var rätt obehaglig o jävligt skitig. Petade lite på han bara. Han var ganska snäll.

Ja och sen köpte vi med oss lunch o åt i solen. Sen gick vi o fikade kaffe o kaka. 
Älskar att vara mammaledig, vill nog aldrig mer jobba. Ska föda 12 ungar till så jag kan dricka kaffe o klappa getter hela dagarna.

Helt slut nu dock. Imon blir vi av med lägenheten!
Heldag i Göteborg blir det, och sen är det helg. Måla klart Alfreds rum, en sväng till Alingsås kanske o BAUHAUS, kanske IKEA? möjligheterna är så många. Just det, pappa kommer o fikar också. 

Eeeeh. Jag är rätt speedad märker jag, ska nog gå upp o joina min son och sova.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela