andreamalinsofia.blogg.se

En runda runt kvarteret

Publicerad 2014-08-12 08:19:58 i Allmänt,


Börjar med att gå hem till syrran...
Ner mot BVC/vårdcentral/stranden...


In på stigen mot stranden...
Del av playan!

Hem igen och gå förbi Björns hak, skateparken...
Upp mot skolan/förskolan...

Affären...
Vår gata! Bänken är utanför vår ingång. 


Avslutar med smakfull frulle till min minsta älskling! Fryst aprikospuré och Havregröt. Var på mitt bästa humör idag så tinade purén först... ;)
Flaskan till vänster i bild ska Björn svepa när han är klar med målningen.
Godmorgon!

Föresten. Den där barnstolen luktade gammal svett/unket/mögel. Skurade den i FYRA omgångar med diskmedel o kokande vatten. Vädrade den flera dagar. Försvann ej. Vill ej ta till starka rengöringsmedel.
Igårkväll blandade jag en bunke med varmt vatten o öste i bikarbonat. Skurade av den på 2 min. Torkade torrt.
Idag? LUKTEN BORTA!!!!

Bikarbonat. I love you. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela