andreamalinsofia.blogg.se

Halva helgen gången

Publicerad 2014-08-23 20:23:55 i Allmänt,





Vad vi gjort? Gått morgonpromenad i fina omgivningen, firat Simon och Sofia samt kollat på när pappa klippt vår enorma gräsmatta. Varit i Alingsås och lunchat.
Detta var visserligen igår så räknas inte till helgen kanske. Mammaledig, dagarna smälter samman. ;)
Idag har vi röjt i lägenheten. Mest Björn som röjt, jag har hållt i ett vilddjur. Var ganska bra, för då blev mer slängt. Inget "jamen den häääär som jag inte sett på flera år, den kan jag ju ha till nåt nu i höst". Släng släng släng!
Roade mig med att prova vinteroutfits på lillen. Bland annat en overall jag sydde i slöjden i nian. Satt som ett smäck ;-)

Och nu är vi i huset igen. Mamma kommer snart förbi en sväng. Tänt lite ljus, fika lite. Hoppas Alfred sover bra inatt. 
Vi säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela