andreamalinsofia.blogg.se

Han är jättemysig...

Publicerad 2014-08-09 07:27:31 i Allmänt,


Men när han måste ligga klistrad såhär för att sova ordentligt ska jag erkänna att det är lite jobbigt. Har ingen säng till honom i huset än och under semestern har han vant sig. Och det tar 100 år att natta honom för tillfället.
Men han är ju rätt gosig också.

Upp till han var typ 4,5 månad var det kul att byta blöja. Jo jag tyckte det på riktigt.
Men nu... nu kastar vi honom mellan varann o vrålar "jag bytte siiiist!".

Han ska göra allt annat än bli bytt på. Kravla runt, hångla upp en neccässär, käka upp en handduk och skötunderlägg på samma gång.
Och när man äntligen ska stänga den nya blöjan... Så bajsar han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela