andreamalinsofia.blogg.se

Tjockisbebis

Publicerad 2014-02-13 16:13:04 i Allmänt,

Idag var vi på vikt/hörselkontroll me lillegrisen. Var lite rädd att han inte skulle gått upp något, för det skulle ju innebära att ja ammar fel o det har ju känns väldigt bra.
Men eeeh, behövde ju inte oroa oss om man säger så. Nästan ett halvt kg upp sen vi åkte från BB i måndags. Blir nog en liten fetebebis detta :-)

Annars har vi mest slappat idag. Eller Björn fick ett ryck o började storstäda i 
köket, drog ut ugnen o rengjorde inuti. Fullt normalt! När man precis fått barn, knappt sovit o inte brukar gilla o städa i vanliga fall menar jag. Men jag klagar ICKE ;-)

Fått väldigt fin post senaste dagarna, blommor o flera paket från Alfreds farmor o farfar. O idag kom kort o mjukisdress från kusinerna i Kalmar. 
Jag som älskar att få paket ska nog försöka få barn snart igen ;-)


Allt kretsar verkligen kring Alfred just nu och den här bloggen får bli lite utlopp för det, så jag inte tjatar hål i huvudet på alla i min närhet. Svårt att inte prata om eller tänka på annat såhär i början iaf.

Nu ska jag laga käk sen kommer faster Hanna på besök. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela