andreamalinsofia.blogg.se

Trälådor.

Publicerad 2014-02-05 10:55:10 i Allmänt,

Inget nytt under solen här. Får dagligen sms med frågor o det handlar uteslutande om bebisen har kommit. Blir mest matt. Nej, den har inte kommit för då hade jag sagt det.
Så.

Möblerade om lite häromdagen. Borde jag inte gjort för ryggen höll på att dö men det blev fint. Älskar mina trälådor, vill ha fler. Vill ha dom överallt till allting. Nästa boende vi har ska jag sätta upp på väggen som hyllor. Och som sängbord kanske? Mmmm...

Har inte så mycket att tillägga, händer inte mycket. Vart lite under isen senaste dagarna.
Men vi var iaf hemma hos ett par i föräldragruppen häromkvällen o hälsade på deras bebis. Sjukt söt o jag blev lite avis på att dom var ute på andra sidan. Blir det någonsin vår tur?

Igår va en fin vän här några timmar o piggade upp mig. Fick ett doftljus jag sitter o sniffar på, älskar doftljus!



Solen skiner ute. Borde gå ut...


Kommentarer

Postat av: Syster Yster

Publicerad 2014-02-05 12:26:10

Älskar dig<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela