andreamalinsofia.blogg.se

Fredag

Publicerad 2014-01-10 19:23:25 i Allmänt,

Mycket bra sådan! Började med frulle på jobbet med Erika. Mätta på buffé o våffla bytte vi om till badrockar o slängde oss i varsin fåtölj o slumrade ett par timmar. O vid 12 fick jag en 80 min ansiktsbehandling! Det var så sköööööönt, önskar jag kunde få de varje vecka. Nyfärgade fransar/bryn o len o mjuk i huden. Så nu kan jag föda tack! :)

Lagade vegetarisk tacopaj ikväll som jag o mitt hjärta ätit nu. I matkoma väntar vi nu på på spåret. Inte mer än så denna fre-kväll. Tar de rätt piano om man säger så. 



Det var väl de. Trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela