andreamalinsofia.blogg.se

En stor bajsfest

Publicerad 2014-06-05 08:47:58 i Allmänt,


Inatt hade vi en riktig bajsfest! Eller vi och vi... Dvärgen i sängen bredvid. Men vi var bjudna!
Hur en bajsfest går till?
Ungefär såhär:
Man drar i sig så mkt käk på kvällen att magen inte pallar med. Sen däckar man. I sömnen sen så fyller man en blöja till bristningsgränsen så det riktigt sprutar ut från alla håll o kanter. Sängen blir en enda bajja/kissepöl.
Man väcker då sin moder genom att göra diverse läten. Klockan är mitt i natten och modern är trött och har heller ingen tröja på sig. Det känns ej så skönt när modern inser vad hon har smetat på hela magen efter att ha plockat upp sitt barn.

Sen iaf så börjar den riktiga festen. Den går ungefär till som så att väl nere på skötbordet så slänger man sig åt höger o vänster, vevar med ben o armar i samklang med illvrål och att man bajsar ner tre blöjor på raken samt kissar sig själv i ansiktet. 
Mellan varje runda så torkar din moder dig omsorgsfullt ren och pudrar din stjärt.

Sen är festen typ slut, man drar eventuellt i sig en slurk eller två. Sen däckar man. Igen.

Och nu är det morgon. Känner mig bakfull..


Tycker du det är äckligt med bajs? Skyll dig själv, rubriken talade för sig själv... :-)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-06-05 23:20:12

Du är så rolig att jag snart skrattar ihjäl mig. Du jobbar helt klartänkt fel bransch. Hahahahahahahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela