andreamalinsofia.blogg.se

Fredagen den 13

Publicerad 2014-06-13 15:15:09 i Allmänt,


Precis ätit en sen lunch hemma efter att ha varit i stan några timmar. Träffade fina Hannah, alltid lika mysigt.
Som lunchsällskap hade jag dreggel-Lars. Han heter så nu! Nya grejen är att blåsa bubblor med sitt eget saliv så han ser ut som en galen rabieshund som tuggar fradga. Men han har jäkligt kul under tiden och det är ju huvudsaken!
Nu ska jag fortsätta läsa i min nya bok. Handlar om barnlöshet, mucho bra det lilla jag hunnit med.
Ikväll ska jag o Björn dricka lite öl o kolla på Orange is the new black. Eller en skräckfilm dagen till ära.. Får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

28 år, bor med min sambo och lilla son. Skriver om vardagslivet med barn, lite mat, lite träning, allt möjligt helt enkelt ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela